Torsdag Morgon.

I morgon är det fredag igen, tänk så fort veckorna går verkligen!
Men väldigt långsamt för bebis såhär första veckorna...
Har lämnat William på dagis för ungefär 2 timmar sen och sitter och äter frukost vid TVn just nu, lyx!
Annars så kommer mina föräldrar hit idag så ska vi hämta William på dagis tillsammans och äta lite middag.
I natt var jag och Jimmy tvungna att inviga vår nya bäddsoffa. Så vi bäddade ner oss igår kväll i den med kuddar och täcken och somnade där :) William fick sova som vanligt i sovrummet i sin egen säng men vi hade självklart dörren öppen ifall han skulle vakna och skrika. Men icke då, inte ett enda pip på hela natten och i morse fick pappa till och med VÄCKA honom halv sju för att göra sig i ordning till dagis!!! Kanske bara är bra för honom att sova i eget rum då da får vi hoppas han får ju eget rum inom en månad i nya lägenheten :)

Nya lägenheten ja, det är dags att börja packa mer på allvar snart! Men det lär väl bli nån vecka innan säkert, så svårt att packa nu när man använder nästan allt förutom det vi redan har packat ner och gjort klart i källaren.

Barnmorskan gick bra igår! Mitt lång siktiga blodsocker (Hba1C) har sjunkit ytterligare vilket är jätte bra! Så nu har bebis fått en bra start i livet och riskerar inte lika mycket komplikationer eller missbildningar nu när jag dessutom fick backa en månad i graviditeten! Väger numera 57 kg, gått upp runt 2 kg redan.

Nu ska jag snart ta tag i lite dammsugning och fix här hemma innan besöket.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Erica!



Jag heter Marie och jobbar på produktionsbolaget Titan Television. Vi söker just nu efter en ung mamma som vill berätta om sitt föräldraskap i ett dokumentärt program.

Om du tycker att det låter intressant och/eller har några frågor, får du gärna kontakta mig!



Vänliga hälsningar

Marie

2011-10-27 @ 16:04:04
Postat av: Marie

Hej igen Johanna, ber om ursäkt för att jag kallade dig Erica, det gick lite för snabbt där! :)

2011-10-27 @ 16:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0