Så Himla Trött!

Som rubriken lyder, så känner jag mig just nu!
För det första, så är man ju gravid och det blir jag extremt trött av såhär i början.
Sen har jag en himlans förkylning så jag vill bara bli frisk på en gång just nu. Nästäppa och snorig om vart annat och tryckande känsla i huvudet hela tiden PLUS att William sov uruselt inatt igen! Han vaknar 2-3 gånger och skriker som en galning i flera minuter... gud vad jag är trött, usch jag ska inte klaga verkligen inte, men just nu kan jag inte låta bli för allt :(
Jag som måste gå i skolan för jag har redan varit borta så mycket vid inskolningen i hela 2 veckor, och William har varit förkyld till och från mycket och sen nu då så är jag sjuk här i familjen som är det väldigt sällan, men blir jag det så blir jag rejält förkyld tyvärr.
Får kurera mig med té och annat gott som kanske skyndar på tillfrisknandet någorlunda!
Är bara så trött just nu gud! William lyssnar inte heller för 5 öre på något man säger och klättrar på bordet i köket, tar stolen till spisen och ska ställa sig där uppe och hålla på, dra katten i svansen blablabla...
Hatar såna här dagar, man vill verkligen bara gräva ner sig och skrika av utmattning och trötthet.

Måste skärpa mig tills bebis kommer!!

Vart inget positivt inlägg känner jag idag men förhoppningsvis blir det bättre i morgon, ska bada huligan killen nu och göra klar för nattning om drygt 2 timmar.


Kommentarer
Postat av: hårdrocksmorsan till dottern charlie & bebis i magen

Usch jag lider med dig. Jag var jättetrött med min första och nu med min andra var jag liiite piggare men supertrött :P Hoppas det blir bättre snart :)



Grattis till 2an förresten :)

När var bf? :)



Kram Madde

2011-10-18 @ 12:03:30
URL: http://madeleineeidland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0