Lite Bebislängtan.

<big>Den 21 Maj 2012 känns verkligen långt borta just nu tills bebis ska komma ut till oss! Men väntar man som sakt på något gott, väntar man aldrig för länge ;)</big>

Har redan börjat tänka på lite namn, (tidigt, jag vet) men så otroligt spännande! Någon som har några teorier om kön/dag och vikt så välkommna att gissa här!

För övrigt så har William lite problem med grinighet och skriker sig igenom dagarna sen i början på denna vecka (!) Har ingen aning om vad det är alls, kan va ännu mera tänder på G, han har närmare 15 stycken redan som tittat fram, bara 5 kvar lite drygt och han är inte ens 2 år (!!) Verkligen skoj! :D
Så inatt var jobbig då han vaknade flera gånger och bara skrek och skrek så till slut kom sötnosen till våran säng och ville ligga brevis oss, då slocknade han på en gång, men inte hans kära mor. Hoppas på att detta går över snart och han kan använda sitt egna rum i vår nya lägenhet sen. För när bebis kommer så blir det svårt med 2 barn vakna på nätterna, man behöver ju verkligen sin skönhets sömn med en liten kotte hängandes i tutten nästan hela natten. :)

Ska bli roligt att jämföra bilderna med Williams graviditet och denna lill*s vistelse i magen!
magen


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror du kommer få en flicka. :) jag ar typ alltid haft rätt den jag var liten och hade rätt att jag ska få en flicka så :)



Grattis :)

2011-10-06 @ 16:33:49
URL: http://emelieduvefjord.blogg.se/
Postat av: custom essays

Thank for this site. Yoy make a good job.

2011-10-09 @ 19:36:50
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0