Ett Inlägg Lite Snabbt!

Ska strax gå iväg mot dagis för att hämta hem min lilla son, så får bli ett snabbt inlägg!
Idag plågas min dag av extraslag, eller hopp på mitt stackars hjärta om jag sätter mig ner eller springer runt för mycket! :(
Det känns inte ont, men är väldigt obehagligt och känns som hjärtat stannar för en sekund eller två men sen är det normalt igen.. har att göra med ökade blodmängden och alla hormoner med bebisen här jag läst mig till, men ändå tycker jag det är läskigt.
Den här veckan är ganska full späckat!
I morgon ska jag och Jimmy iväg på första ultraljudet och det ska bli så himla spännande :)
På onsdag morgon väntar en kurs på sjukhuset för min del om en ny blodsocker mätare som är elektronisk som man bär med sig på armen utan onödiga stick i fingrarna! Så fiffigt så det är värt att prövas. Sen samma dag till sjukhuset igen på eftermiddagen är det barnmorskan för 2a gången det gillar vi!
Juste, imorgon ska vi hämta en bäddsoffa till nya lägenheten i Södertälje, var där igår och hämtade ett fint vitrinskåp men sängen/soffan fick dock inte plats på släpet så vi tar det i morgon.
Så ja, det är mina planer just nu för denna vecka som är lite speciella om man säger så :)

Nu ska jag ta mitt stackars hoppande hjärta mot dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0