En Ny Vecka Börjar.

Kastar oss in i en ny vecka återigen då. William har lyckats gå och bli sjuk med 38,5 i feber sen i fredags stackaren. Dock bara feber och snorig och inga andra symtom som hosta eller liknande. Bara väldigt väldigt trött och grinig. Så nu får jag vara hemma och plugga medans han ligger här och sover mesta dels av dagarna. :)
Lite packning har jag väl hunnit med också, rensning av kläder och sånt som är nödvändigt, är ju bara drygt 1 månad kvar nu tills vi flyttar härligt nog!

Jag skulle försöka lägga upp en bild på min grav. test sticka men kamera sladden är spårlöst borta tyvärr så får googla fram en bild på veckan jag är i just nu, idag har jag påbörjat vecka 8 redan, (7+0). Ingen mage har börjat visa sig ännu direkt, svårt med all överskotts hud från graviditeten med William dessutom, men spänd och "gravid svullen" jo tackar, det känner jag mig iallafall! Kissnödig, hungrig, lite trevlig halsbränna på nätterna och lätt illamående på morgonen det säger nog det mesta ;)
Får hålla till godo att det är drygt 3 veckor kvar till första UL (ultrajudet) på bebisen, men det känns långt tills dess!

Ungefär såhär ser lilla knyttet ut under denna vecka! :)


Är fortfarande lite dåligt med frågor och kommentarer i den här bloggen, ställ vilka frågor ni vill och jag ska försöka svara! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0