Klago Inlägg Till Tusen!

Nu är jag trött på denna förskola!! Trodde detta var en bra förskola, men icke då! Igår fick vi hämta hem William med ännu en berömd bajsblöja!! Hur ser rumpan ut? JO, helt genom röd som vanligt stackaren! Jag frågade "Gör det ont i rumpan på William?" Han svarar med att grina lite och säger sedan "Mmm". Nu är jag less, riktigt jävla less om jag ska vara ärlig. Tur vi satt honom i kö till nytt dagis i Torshälla nu iallafall och slippa detta dagis med alla krav. Köper vi Up&GO blöjor är det fel sort, för det är ju sååå jobbigt ta av alla kläder på barnen när dom har byxblöjor(?!) , fel vantar köper vi också för de är fel material eller fel årstid för dom och har han inte strumpor under raggsockorna blir det bassningar som heter duga!
Förstår ni hur trött man blir som mamma, när man i detta län dessutom måste KÖPA egna blöjor till dagis, som ska ingå i dagisavgiften, och dom inte ens kan BYTA blöja på mitt barn?! En dag hade dom inte ens bytt blöjan som han hade sedan han lämnade hemmet på morgonen, utan samma blöja i 5 timmar, hygieniskt va?

Vad hade ni gjort i denna situation undrar då jag? Hur är dagiset era barn går på egentligen, inga nackdelar? Hoppas Hoppas nästa dagis blir bättre för min lilla älskling! Fan, har man inte luktsinne för bajsblöjor någon av fröknarna, kanske det är dags att byta jobb va?

Det är synd, för fröknarna är gulliga i sig ju, inget fel. Men deras sätt med blöjorna, det stör mig som förälder något enormt! Särskilt när det handlar om bajsblöjor och att hans rumpa blir väldigt röd fort av att gå med en sådan blöja flera timmar. Jag blir ju ledsen som förälder självklart!


Förutom det, så ska vi idag börja flytta!! Dagen är här då vi ska hämta nycklarna till nya lägenheten äntligen, ska bli så kul ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0