Inte En Enda Tid!

Ringt hela dagen till Vårdcentralen och 1177, men inte en enda tid på hela dagen fick jag för att träffa en farbror doktor! :-(
Så hoppas på en tid i morgon istället och får stå ut dom timmarna!
Jag är så gott som död rent ut sakt, så jag snart gråter...
Det gör så ont i hela min kropp och jag skakar trots det är 24 grader inomhus.
Konstant feber på runt 38,5 grader så jag sover mest bort dagarna tyvärr. Vill ju så gärna kunna umgås och hitta motivationen till att leka med William och umgås med min familj istället. Hoppas jag får hjälp i morgon verkligen, annars kommer jag verkligen att bryta ihop!

Har iallafall kunnat åka och handla och posta ett brev idag dagen till ära, förutom att ligga med mitt duntäcke i sängen.
Gick in på Netto här i Torshälla påvägen från Coop och gud finns ju mycket fint där trots "billigheten". Hittade en leksaks låda för Williams stora bilsamling i rummet och en fin Nalle Puh lampa till taket i hans rum. Även doftbehållare med Lavender lukt och Aladdin choklad (mums).

Nu ska jag peta i mig lite kyckling sallad trots motvilligheten till mat.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du har i din blogg.

2011-11-23 @ 10:26:23
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0