Helgen Som Varit.

Under helgen så var vi på landet i Strängnäs och i lördags så åkte vi hemåt till Eskilstuna för att gå på barnleksaks loppisen i Parken Zoo. Kom dit runt halv elva kanske, redan då knökat med folk, trångt och varmt, exakt sånt som gör mig irriterad :)
Men Jimmy och Williams farmor hittade en "ny" vagn, Walt Disney faktiskt och oroligt fräsch för ynka 300 kronor, men fick köpa den för 200!! Så bye bye röda sulky vagn och säg hej till 2 riktigt ordentliga vagnar nu här hemma, eller ena ska han ha stående på dagis som sov vagn. Sen självklart massa leksaker som bilar och annat skoj till William och oj vad han blev glad!

igår var vi iväg till Nacka i Stockholm för att fira min ena stora syster som fyllde år och bjöds på massa gottigheter. Dock är jag inte alls intresserad av sötsaker längre förutom salt lakrits då, men cola och sånt som jag annars älskar, det går inte äta längre, precis som när jag var gravid med William.
Men gör inte mig något alls, jag satsar mycket på frukter istället och det är ju nyttigare! :)

Dock på kvällen igår så spydde William vid gröten, inte en gång utan 3 gånger kom allt ut.. på mig dessutom. Jag som är så nojjig vid spyor höll på spy shjälv av lukten. Men stackaren vad jag tyckte synd om mitt barn då :(
Så han var helt slut när vi åkte hemåt igår i bilen och somnade bums, väl hemma hade han runt 37,5 i feber. Men i morse kunde han äta frukost och behöll allt men fortfarande samma feber. Kan ju vara biverkning från vaccinet han fick på BVC i tisdags. Har läst att vissa kräks och så kan man ju faktiskt få feber av den. Hoppas det är bara det och ingen vinterkräka, då dör jag! ;)

Men men, som det ser ut nu så kanske det inte blir något dagis på några dagar nu för honom tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0