Första Tecknet På Liv!

Nu i veckan har jag känt det redan! Första tecken på liv i min mage, alltså bebis har rört på sig så det känns! :)
Som en liten fisk som sprattlar eller buffar i några sekunder, underbara känsla.
Kommer lite då och då, och är inget med tarmarna att göra för inget magkurrande kommer efteråt och man känner ju klart skillnad på en kurrande mage och en liten bebis.
Ännu väldigt små rörelser såklart men så otroligt underbara!
Tänk, jag går redan in i vecka 13 på fredag, snart dags för ultraljud igen, i december någonstans tror jag :)

Om man ska tro på dessa test på nätet och pojke/flicka så är det 50/50 just nu! Har ju rätt mycket illamående, vilket tyder på flicka. Ingen pigment rand ännu på magen, tyder på flicka. Men sen finns det som tyder på pojke också, men är ju tidigt ännu så kanske kommer ändra sig, vem vet, men jag vill hoppas iallafall på en liten flicka!

Nää nu ska jag äta mera ravioli till lunch och fortsätta packa upp! Har satt upp lite gardiner idag äntligen och hängt upp tavlor så nu är jag mer hemma iallafall. Dessutom, idag är min första helt friska dag!!! Febern försvann igår och idag även det hemska halsontet, så ingen doktor behövdes här inte tur det.



Det är dåligt med egna bilder just nu, jag vet, men det kommer! Lovar, håll er uppdaterade :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0