En Helt Vanlig Onsdag.

Igår hade William dagis fotografering och oj så stilig han blev på korten! :D Längtar tills dom kommer hem i brevlådan.
Hela veckan har vi även haft fastighets skötaren här i lägenheten för att sätta upp en toarulls hållare och krokar för handukarna i badrummet. Även kolla på vattnet i duschen då det rinner otroligt svagt och hela munstycket vibrerar när man har varmvattnet på. Men inte gick det att ordna inte. Det slutade vibrera, men vi får leva med den klena vattenstrålen dock!
Fick även upp en list på golvet, så vattnet slipper rinna ut över hela badrummet när vi duschar.

Sen var hela familjen på MVC på eftermiddagen efter Williams dagis. Alla värden såg bra ut! Blodtryck, 133/77 om jag inte minns helt fel, 0,0 på äggvita i urinen och mitt HbA1c (Långsiktigt blodsocker värde) har sjunkit ytterligare några värden vilket är underbart bra! :-)
Fick tid för rutin ultraljudet först den 12 Januari 2012, annars inget mer kollat hos barnmorskan.

Det känns väldigt långt borta min förlossning nu verkligen. Trots att dagarna och veckorna flyter förbi någorlunda fort, men inte tillräckligt fort enligt mig. 190 dagar känns ännu längre att räkna än 6 månader på något sätt.
Nu ska jag packa upp ännu mera flyttkartonger tänkte jag, vi är inte klara ännu efter 2 veckor med upp packningen haha. Få upp lite tavlor och hyllor dessutom. Gardiner är så gått som klart och lika så julbelysning såsom stjärnor, ljusstakar och ljusslinga på balkongen!

:)

Hej hej tjockis!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Jag heter nattensstjärnglans på familjeliv vill bara säga att du inte ska ta åt dig av all skit i den tråden om unga föräldrar.... Många kramar

2011-12-01 @ 10:46:58
URL: http://mammasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0