Vanlig Lördag.

Bortsett från min hemska förkylning! Död åt den som smittat oss, haha :O
Nej men min natt var usel, somnade vid ett, vakna nästan varje timma av att inte kunna andas normalt genom näsan och nässprayet är slut så jag fick pina mig igenom natten, vakna vid 5 för att ge upp och gå upp till TVn och somna nån timma till. Jag dör, jag kan inte andas och min hals värker och jag mår piss bara.
Men men, nu håller jag på att göra mig iordning för att vi ska åka iväg snart till Jimmys farmor och låtsas farfar på kalas i eftermiddag.

På tisdag blir det BVC äntligen för Williams del, fast sprutorna är ingen höjdare dock men det är hans längd och vikt jag är nyfiken på så jag lägger upp det här sen må ni tro. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0