Torsdag.

Den här dagen bjöd först på sovmorgon till halv tio ungefär tack vare min sambo :P
Sen gick jag till Arbetsförmedlingen och skrev in mig där, ska träffa nån där på tisdag och göra upp en plan.
Annars har inte mkt hänt fastiskt, lite små segt ändå.

Fan, jag var ute och gick nyligen, sen när jag ska åka en rulltrappa ner från Åhlens så får jag värsta jävla stöten, känner hur den går upp i huvet för fan och blir livrädd, trodde ju jag skulle svimma för sånna stötar kan inte vara bra ju? :(
Men jag lever än och hoppas på det inte händer nåt. Jag är så nojig med dödsångest! Jag blir tokig på sånna tankar och om jag gör något jag inbillar mig är farligt eller så så blir jag skit rädd och får panik haha. Låter kanske kul men jag tycker fan inte det, sånna tankar gör mig galen och tror det är något fel på mig..

Nog om det nu herregud, snart börjar ESC och hoppas nu Sverige kommer med den här gången, annars är det ju fan fiasko och vi borde lägga ner skiten! Vad tror ni, har lilla Sverige någon chans med lilla Saade? Själv tror jag han kan kvala, men jag tror inte på nån bra slut placering.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0