Sunday Morning!

Hejsan alla trogna bloggläsare! :D

Helgen har varit bara bra.
Vi var som sakt i lördags på kalas i Södertälje för Jimmys låtsas farfar.
Bjöds på god mat och lite därtill också.
Kom väl hem dessvärre runt 10 den kvällen så bara besöka sängen direkt hehe.
Igår så var vi på landet i Stallarholmen och umgicks lite där.

En annan kul nyhet är att William står ju som sakt själv nu ganska mycket när man släpper hans händer, men han har även tagit 2 steg själv nu i lördags började det hela! Det är så kul när det händer nya saker med min lilla plutt ;)

Ja, idag ska vi göra lite ärenden på stan angående min Komvux start nu i höst, vet inte riktigt vad jag ska söka, för här i Eskilstuna söker man tydligen bara ämnen man vill läsa, inga program som jag fattat det, konstigt :S
Annars händer inget planerat faktiskt.
Dessutom brände jag mitt ansikte i solen igår då jag solade nästan hela dagen, aj aj :(

Jo juste, du som kommenterade att du va glad du hittat min blog och följer mig på Bloglovin, kul fortsätt med det! :D



En glad liten skrutt kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0