Söndag.

Idag har vi varit i Stockholm och firat min yngsta syster och hennes minsta son och ätit lunch och fikat lite, trevligt trevligt. Samåkte som vanligt dit med mamma och pappa :)
Sen kom vi hem runt 6 tiden igen och åt lite middag vid TVn. Har inte gjort mkt alls idag här hemma så har inte så mkt att skriva om idag tyvärr.
Men en ny sak som William har börjat lära sig idag, eller två, är att han lärt sig spola toaletten här hemma och klappa händerna när man själv gör det så ska han härmas haha så söt! :D 

Imorgon är det tandläkaren som gäller för Williams del för första gången, ska bli så spännande se hur det går! :)
Annars kanske det blir Öppna Förskolan eller annat sköj tror jag på. 
Har faktiskt inte planerat in något denna nya vecka som kommer förutom tandläkaren och jag ska börja träffa nån på Arbetsförmedlingen på tisdag och börja söka jobb och sådär.
Hmm, känner mig inte så pigg idag, mest borta och tung i huvudet. Kan det vara regnet i luften eller att vi faktiskt la oss halv ett igår efter Eurovison och inte sov ut ordentligt..

En bild på min sommriga sötnos i veckan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0