Sömnlös natt för min del.

Ja, inatt var ingen höjdare. Jag sov max 2 timmar kanske bara, på soffan framför TVN och mådde piss.
Hade min vanliga panikångest attack tror jag eller så var det urladdningen efter all stress senaste dagarna hjärtat slog iaf i minst 200 kändes det som och jag var allmänt orolig och nästan helt borta, kändes inte alls som jag. Och så låg jag hela natten och somnade och vaknade till och från. Jag är helt slut..
Jag vill få hjälp men ingen verkar vilja ge mig nån bra behandling när man ringer runt och frågar, för jag vill ju få ett slut på det här nu!
Jag hoppas jag kommer över skiten snart så jag orkar leva på dagarna och ta hand om min familj.

Jaja skit samma, idag blir det tvätt tid äntligen, har ett stort berg med tvätt från den här helgen :O
Annars om jag orkar, ta tag i att dammsuga lite och små plocka.
Nu får jag skärpa mig, ta mig en cola så jag vaknar till liv och kommer till mitt gamla jag igen :(

Kanske skriver mer ikväll, eller nej tror inte det, det är En Unge I Minuten idag ju på TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0