Sjukhusbesök!

Idag var vi på Öppna Förskolan hela förmiddagen och hade roligt! Vi hade sångstund och sen fick William leka med alla barnen och han hittade några bästisar han lekte fint med :D
Sen sov han middag  och vi åt lunch när vi kom hem och nu ska vi strax åka iväg till sjukhuset för jag ska på Ögonfotografering för diabetesen.
Sen blir det tvätta i tvättstugan vid 4 till 7 så det är fullt upp hela dagen.

Helgens planer är att antingen lånar vi Jimmys föräldrars husvagn och drar till Hallstahammar och campar hela helgen eller så går vi på Parken Zoo hela familjen plus mina föräldrar ville följa med. Så hoppas på bra väder hur det än blir! Har fått 2 gratis erbjudanden till Parken Zoo så då utnyttjar man det ju helt klart och William älskar djur! :)

Men nu ska jag göra mig iordning och så så drar vi, uppdaterar mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0