Shoppande fredag!

Idag började vi dagen med en STORhandling för runt 1200 spänn, inte handlat så mkt mat på månader! Men det är skönt ha allt påfyllt självklart. :)
Sen har jag även skaffat mig nya sommar skor, mitt älskade efterlängtade linne och nya leggings CHECK, då var månaden  shopping för min del klar!
Jag hoppas verkligen på bra väder imorgon, just nu regnar det utanför självklart :(
Inget regn imorgon när vi ska till Parken Zoo med Williams mormor och morfar!!

Ska fixa lite ärenden nu tills jag börjar på Komvux, måste skaffa mig studielån och beställa lite böcker ;)
Det blir mitt framför-datan-görande just nu.
Vi har även prövat dom nya blöjorna nu, Libero Activ som dom gör reklam för på TV. Ska tydligen vara 30% tunnare. Funkar, men är ganska stora på William och ändå är dom mellan 10-16 kg :S
Haha, jaja nog om mitt mamma snack. Jag ska göra mitt nu..

Fan vad det pissar utanför fönstret nu då :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0