Regn Regn Och Mera Regn!

Riktig regn-och-skit dag idag! Regnar och är soligt om vart annat hela dagen.
Idag gick vi som sakt till Folktandvården med William och det var en jätte bra sköterska där som pratade lite om tänderna och hur dom utvecklas och vad man ska tänka på med söta drycker och lite sådär. Frågade om allergier gjorde hon också. Sen kände hon på hans tänder, vilket han hatar, så han blev förbannad där men gick över när han fick med sin en stor och fin tand borste plus ett häfte vi kan läsa om tänderna i med oss hem :D

Annars har vi åkt till nya Djurmagazinet här i Eskilstuna och tittat runt. Vi ska ju som sakt när vi sen flyttar, skaffa en katt eftersom både jag och jimmy är uppväxt med katter och älskar djur och William älskar katter och hundar väldigt mkt har vi märkt. Men just nu får våra "fina" fiskar duga ett tag till haha ;)
Sen stor handlades det på hemvägen och nu har vi precis ätit middag och jag ska slänga lill busen i badet innan det är dags att städa akvariumet, det är ingen trevlig syn må jag säga!

En annan sak jag upptäckte idag är att William KAN ju faktiskt dricka en Festis helt själv med sugrör!! Inget vi trott tidigare, så nu får man köpa hem lite Festisar till mellan målen (är ju endast då han får lite sötare drycker.)

Måste ta lite mera bilder och lägga upp på bloggen, kan ju vara kul för er, eller har jag fel? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0