Plugg start!

Fick ett mejl idag såg jag nyss om att jag får börja på Komvux den 8 augusti i höst :)
Kommer läsa 4 ämnen så kommer inte ha så jätte mkt plugg ändå hoppas jag!
Känns ändå grymt bra, mindre bra är väl att man får pröjsa böckerna och allt själv än mot när man gick i gymnasiet :/
Men jaja, vad gör väl det när man får ta studielån hihi ;)

Just nu tvättar jag för fullt medans killarna sover middag tillsammans.
Blir nog sängen tidigt för våran del ikväll, efter Big Brother, eftersom vi ska upp tidigt imorgon igen till Öppna Förskolan. :)
Nu är jag grymt sugen på mina ostbågar i skåpet som väntar på mig, som mamma förtjänar man ju ändå lite lyx sådär för sig själv right? (a)

Förresten såg mina ögon bra ut, har små förändringar men inget som behöver ges laserbehandlingar för.
Är sånt man får genomgå om man har stora förändringar som diabetiker på sin ögonbotten (blodkärlen i ögat)
Skönt, så blir nog kallas om 1 år igen och inte 6 månader!


Sånna snygga bilder blir det:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0