Onsdag.

Idag har det inte hänt så speciellt mycket intressanta saker. Va till Öppna Förskolan imorse/förmiddags och William fick leka av sig lite med kompisarna där. :)
Slockande som vanligt i bilen påväg hem den sötnosen.
Jag fattar inte vilket knäppt väder det är ute, sol och regn om vart annat hela dagen :S
Men men, annars har vi bara tagit några promenader ute när det gått och gjort snt som behövs i sitt hem.
Jag tror inte jag berättat här i bloggen att Jimmy har ju fått ett 3 månader långt sommarjobb här i Eskilstuna detta år och inte på kyrkogården där hans pappa jobbar, i Södertälje som han annars brukar jobba på. Så där sparas det en del bensinpengar plus han inte behöver gå upp lika tidigt på morgonen, tar typ 5-10 minuter till kyrkogården här i Eskilstuna :D

nu behöver vi bara lösa vart William ska vara eller vem som kan ta hand om honom från och med 8-23 augusti, så både jag kommer plugga och Jimmy jobba. 
Hmm, nån som känner sig frivillig passa en vild bebbe några timmar hihi? ;)

Nej men iaf, det va inte så intressanta saker jag hade att skriva idag tror jag. Jag är otroligt trött just nu så jag vill bara gå och lägga mig och få sova till 10 imorgon, hmm never gonna happen tror jag ...
Tror det är för att William är så himla mammig just nu, nån mamma-period igen. Det är bara mamama han säger och grinar så fort jag rör mig en meter från honom. Visst, jätte kul och mysigt nu när han säger mamma ordentligt, mindre kul när han stor tjuter och tårarna sprutar om honom så fort jag reser mig från soffan(?) haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0