Onsdag, lill lördag!

Imorse gick vi till Öppna Förskolan och hade sångstund och William fick leka lite med dom andra barnen där. Som vanligt gick han direkt fram till barnen och skulle hälsa och ta på dom, hihi. :)
Han leker så fint med andra, han ger dom hans saker han leker med, inte tar dom själv och han bits inte eller andra dumheter, stolt man blir!
Så som sakt, dagis blir nog helt perfekt för honom i höst :D
Haha, va lite roligt för en pappa på Öppna Förskolan prata om att han son som var några månader äldre än William, han vakna vid 5 på morgonen(!?) okej, jag är väldigt nöjd med att få gå upp 8-9 ändå tror jag ;)

Annars har jag postat paket nere på Ica idag och ringt lite ärenden. Så nu ska jag göra favvo lunchen, korv och makaroner hade jag tänkt.
Förresten, ni som har barn i Williams ålder och har testat Up & Go blöjorna 7-11 kg, kissar era barn också igenom dom, för det gör William men bara ibland. Som när han vaknade nyss från middags luren, då var han helt genom kissig stackaren :(

Men men, idag händer inte nåt speciellt utan blir nog en lång promenad i fina vädret och låta William leka nånstans i en park :)
Man blir så glad och pigg av härliga sommarvärmen asså, man ska passa på att njuta verkligen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0