Nytt liv.

Har nyss kommit in från en jogging runda ute, super skönt att röra på sig igen efter en graviditet :)
Har börjat med sit-ups och andra mag och ben övningar hemma nu som jag ska försöka hålla!
Är ju 155 cm och väger 55 kg, enligt BMI kollen är jag inom idealvikten för min längd, men jag skulle behöva gå ner 2 kg iaf mest för min egen skull känner jag ändå.
Har även börjat tänka på vad jag äter numera och hur mycket.
Självklart ska man inte sluta äta det man gillar på en gång.
Men jag kan säga jag trappat ner med colan och godis och andra skit saker som sätter sina spår.
Har någon av er läsare tips på bra övningar som ni vet fungerar?

Helst av allt skulle jag vilja börja på BalanZe igen, men det kostar att ligga på topp, bara startavgiften på 800 spänn :/ så tills att jag får jobb eller bra inkomst så blir det hemma träning, det bästa av situationen.

Tror jag skulle må bättre av regelbunden träning och frukost, lunch och middag + 2-3 mellanmål om dagen!
Men hur som helst, kom med tips om övningar allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0