Lite Bloggande.

Gårdagen började med att hela familjen sov till 10!! Till och med William som alltid vaknar vid 8 annars, så vi var lagom utvilade och pigga iaf :D
Åt väldigt sen frukost vid 11 nästan och var klara vid 12, sen såg jag på min mobil att min pappa sms:at och bokat tvätt stugan hos dom för jag hade frågat dagen innan om vi kunde tvätta lite jeans och sängkläder hos dom men då skulle dom iväg, men sen hade dom ändrat sig för det var ju inte så varmt ute, så de va bara fixa iordning sig och åka iväg till Strängnäs.
Så vi fick god mat där och trevligt sällskap!
Dessutom åkte vi till Ö&B och köpte nya snygga skor till mig där för 89 spänn!!
Nu idag har Jimmys kompis vart här och hälsat på medans jag och William tog en lång promenad ute. William är för övrigt lite förkyld nu igen, typ 3 gången på några veckor tack vare antibiotikan då, så han snorar och hostar om vart annat.
Så, nu ska jag börja leta lite jobb och lägenheter på datan och Jimmy ska gymma tydligen.

Men jag uppdaterar nog senare skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0