Lekdag I Fina Vädret.

Idag tog jag med William på några riktigt långa promenader några gånger under dagen.
Vi gick bland annat till lekparken där vid vägen vi bor och så fick han testa på gräva i sandlådan och gunga lite och krypa runt på egen hand, det uppskattades väldigt mycket och oj vad kul han tyckte det var :D
För övrigt har han varit jätte glad och busig idag min lilla kille och det är så kul att se när han leker och skrattar!
Sen har jag tvättat några maskiner i tvättstugan idag på morgonen och fixat här hemma.

Imorgon ska vi iväg till landet i Stallarholmen och sova kvar där under helgen hela vår lilla familj och umgås med Williams farmor, farfar och farbror. :)
Ska bli skönt att komma ifrån lägenheten och "storstan" lite några dagar.
Så kommer inte bli något bloggande i helgen så ni vet hihi.
Något annat skoj har jag nog inte att berätta idag dessvärre, men vi hörs igen på söndag eller måndag! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0