Hemma!

Nu är vi hemma igen!
Kom hem för 2 timmar sen ungefär och har packat upp allt nu.
Hade sån härlig helg med mkt skratt och trevligheter!
Igår firades William i församlingslokalen på Toresunds kyrka i Stallarholmen och det var kul. Han fick bland annat en gå-bil, rutchkana, en bok med olika fordon som låter, mjukisdjur, bowling-set, en såndär telefon man kan dra efter sig, massa fina kläder, sängkläder och massa andra grejor, tack så mkt allihopa!
Nu är vi helt slut efter all planering, bakande  och det där. Sen var vi självklart och kolla lite på en brasa igår i Stallarholmen med Jimmys bror och flickvän :)
Men nu hinner jag inte skriva så mkt mer, kan lägga upp bilder imorgon på hans saker.
Snart ska lillen läggas och vi ska titta på massa bra program på TVN.

Kan inte fatta min lilla bebis är ett barn nu, ingen bebis, barn!
Ett helt år nu och jag älskar min fina unge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0