Fredag.

Sitter och väntar på Talang 2011 ska börja och bloggar lite.
Idag har vi haft mina kära föräldrar här på fika och hemmagjord pizza till middag, var riktigt roligt som alltid. :)
Annars har inte så mkt hänt, gått till Willy:s och handlat lite och tagit en lång promenad, jo juste, William har lärt sig dricka själv ur sin pipmugg med båda händerna, så duktig så <3

Nu dom senaste dagarna har han varit så himla gnällig och grinig utan anledning igentligen, men är väl tänderna skulle jag tro mest på men jobbigt är det att inte kunna göra något åt det. Han har även börjat somna senare på kvällarna nu, runt 9-10 numera trots han oftast inte sovit nästan någonting på dagarna konstigt!
Vet inte vad man ska göra för att få bättre rutiner på honom, någon som har förslag? Vi har börjat ge honom ett bad nu varje kväll innan läggdags men han är lika pigg ändå. :S

söndag ska vi annars till Stockholm igen till min syster och hennes son som vi ska ha kalas för, trevligt! :)
Annars är inget inplanerat faktiskt, får ta det som det kommer.

Nu gör min son rackartyg så jag måste nog sluta blogga, hörs imorgon tror jag!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0