Förkylning.

Idag har alla blivit förkylda, eller jag och Jimmy iaf, William är ju redan förkyld den stackaren men det är så gott som bra nu igen :)
Men förutom det så har jag nu iaf sökt in till Komvux till augusti, men va på håret jag kom in för jag fyller ju 20 nästa månad, så då fick jag iaf söka, pust!

Annars har vi bara handlat mat, ätit mat, tagit en promenad och inte mkt mer haha.
Orkar ju inte så mkt nu när man är förkyld som sakt. I helgen, på lördag, ska vi iaf till Jimmys farmor och låtsas farfar på kalas (ännu mera kalas) och nästa helg ännu ett då min syster fyller år och hennes yngsta son Oliver. ;)
Men efter det hoppas jag alla kalas är över på ett tag, nästa kalas blir nog mitt eget, min 20 års-dag!!
Men jag har iaf ingen ålders noja än tack gode gud för det.

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer om denna dag, så får nog bli att börja laga maten istället tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0