Dagens samhälle!

Nu tycker jag Sverige börjar bli bra läskigt!
Varje dag läser man om mordförsök, mord och misshandel.
Själv tycker jag jag inte vågar visa mig ute på stan snart.
Oftast är självklart pengar inblandat i alla krig mellan folket. Jag förstår inte varför?
Har pengar blivit något att döda för nu också, har dom inte lärt sig att allt kan inte köpas för pengar, pengar är inte allt?!
Tex. om nån är skyldig mig en hundring ska jag då döda han om jag inte får tillbaka dom? :S
Skaffa ett liv, vakna och inse att ett liv inte kan köpas för era smutsiga pengar!!
En 25 årig nybliven pappa blev skjuten med 3 skott i huvudet vid en camping plats i veckan, man kan ju inte mer än lida med hans stackars familj och verkligen hoppas på avrättning på han som gav skotten, och en 20 årig man blev knivskuren så svårt han avled i ambulansen påväg till sjukan idag. Det är bara en del av vad man kan läsa bara den senaste veckan.

Det läskiga är att man vet inte om att någon kan vara "sjuk" som man träffar på stan. Vem som helst kan ha mördat eller misshandlar sin fru där hemma. Och bland det folket rör vi oss varje dag! Man kan ju undra vad som gör en människa psykiskt sjuk, kan det vara pengar, förhållanden hemma eller tillbaka i livet eller bara helt enkelt nåt fel när människan redan föddes? Min största skräck i livet är att jag ska bli på nåt sätt psyk sjuk faktiskt. Jag är livrädd. Skulle inte vilja ha en sån människa i min familj, aldrig.
Och vissa skyldiga slipper ju undan dessutom, vilket jävla system Sverige har. Man måste verkligen till 110% bevisa att nån är skyldig för att kunna låsa in fanskapet.

En del tkr det är fel med att avrätta gärningsmän. Själv säger jag; varför lida med dom när dom orsakat lidande redan? Varför ska dom få leva när dom tagit en oskyldig människas liv?! Tillexempel barnamördare. Vad har dom att leva för, bara orsaka mer död åt samhället. Kan man lika gärna avliva dom också så dom får sitt straff istället för vara inlåsta och sen komma ut om 4-5 år och inte ha förändrats ett skit och sprida skräck i dom avlidnas familjer. Nej, vakna upp Sverige och ta ert ansvar!!


Den här kvinnan stoppade sin 28 dagar gamla baby i mikron som dog omedelbart efter 2 minuter, bara för hämnas på sin jävla pojkvän!!
Jävla idiot, sånt är värt dödsstraff, vilket hon kanske kommer få också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0