Dag 2 - Min Första Kärlek.

Min första kärlek var nog faktiskt min nuvarande sambo. Jag har inte varit ihop med mer än 2 killar i mitt liv. En när jag var runt 14 och sen när jag var 16 år (skulle fylla 17). Annars har jag bara varit med killar nån enstaka gång för skojs skull, för det sociala men aldrig fallit för någon på det sättet. Jag såg min sambo för första gången på tågstationen i Strängnäs för 3 år sen ungefär av en slump men jag va inte speciellt intresserad just då kan man säga för jag satt och pratade med 2 kompisar samtidigt. Sen var det en kompis till mig som hittade honom på Lunarstorm bara sådär och jag började skriva lite grann till honom och sen bytte nr för att bestämma vi skulle träffas hos mig i Länna en dag :P
Och på den vägen gick det och nu idag bor vi tillsammans och har en underbar son :)
Jag kan säga vi är väldigt lika, men ändå så olika. Vi är lika i sättet och personligheten verkligen och har typ samma tankar om saker och ting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0