Dag 1 - Presentera mig själv.

Ja, som sakt heter jag Johanna Törnqvist, mellan namn Elin onödig fakta ;)
Är just nu 19 år, men fyller 20 den 28 juni.
Inte någon speciellt lång tjej, 155 cm lång faktiskt!
Jag är född i Södertälje faktiskt och bodde där i en månad drygt innan vi flyttade ut på landet i Strängnäs och byggde vårt egna hus där jag växte upp tills jag var 18 år och mådde toppen med kompisar och en underbar familj. Flyttade sen till Eskilstuna när jag väntade min son i April 2010.
Mitt intresse var hästar och ridning i drygt 8 år innan jag slutade pågrund av tidsbrist med skolan, och jag var rätt duktig ryttare om jag ska vara ärlig. Red lite ung hästar och tävlade lite lätt. Har alltid haft djur omkring mig under min uppväxt så som katter, kaniner, hamstrar, hästar tex i och med att vi bodde på landet ute i ingenstans nästan, fanns det massa olika djur där vi bodde.

Senare fick gymmet ersätta min ridning, gymmade 3-4 gånger i veckan och ibland mer under 2 års tid.
Jag har annars gått i 5-6 olika skolor under mina skol år.
Min familj består av mamma och pappa, 3 store systrar (bor i Stockholm) och deras barn och killar och såklart min egna lilla familj som består av min sambo på 22 år och min 1 åriga son.
Jag har också min sjukdom, min diabetes jag brottas med varje dag för att må bra av.

Det var nog en bra presentation om mig hoppas jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0