BVC besök!

Igår åkte jag och William till min mamma och pappa och sov över där till imorse. Var tvungen att dra mig upp vid halv åtta redan, då tåget skulle gå kvart i nio till Eskilstuna igen för att hinna till BVC tiden klockan tio.
BVC gick jätte bra, var läkarbesök, vaccination och vägning och mätning.

William väger numera nästan hela 11 kilo!! Eller, 10,940 om det ska vara exakt, och 76 cm. Växt 6 cm och gått upp 3 kilo på 3 månader. Inte vad jag väntat mig alls, inte så stor :)
Vaccinationerna var lite värre som väntat, han blev ledsen på båda sticken men det gick så snabbt över igen. Så nästa besök blir om ett halvår, då det är dags för en ny vaccination mot nya sjukdomar.

idag ska vi tvätta fönstrerna i lägenheten, handla, städa och tvätta är det tänkt. ;)

8 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0