Underbara Dag!

20 + grader i solen, vad kan bli bättre denna dag än en låång promenad!? Gick med William en sväng till barnens hus och alla möjliga gallerior på stan. Köpte bland annat med mig lite godis hem, ett par vantar och en pyjamas (på rea) till William i storlek 80. Vi tittade lite på fiskarna inne på 21:an, sen kom Tom & Jerry, i sånna där maskerad dräkter typ, och hälsade på oss där inne, William skrattade faktiskt åt dom lite hahah!!
Just nu leker William med sina saker på golvet och jag är inne på datan en stunnd innan det är dags att planera middagen även denna dag. Jimmy är i Strängnäs och ska till polisen för att visa upp en skada på bilen, eftersom någon har antagligen kört på oss när vi inte sett, jävla smitare, tråkigt värre men men!

Ikväll blir som vanligt en mys kväll, tänkte stoppa William i badet och sen se på Mumien filmen klockan 9, Love them :)
Förresten, snart inom dom närmsta dagarna får jag veta om jag kommer få sommarjobb, håller tummarna!

Men nu ska jag leka lite med min son, som förresten blir 11 månader idag! Bara 1 enda månad kvar till första födelsedagen, gud vad tiden går fort, tittade nyss på bilder från gravid tiden känns inte alls som ett år sen måste jag säga. På fredag har vi bott här i 1 år redan, skumt vad det flyter på.

Hörs!

Såhär glad är jag idag hälsar William haha :D
:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0