Torsdag.

Idag har jag äntligen städat ur min klädgarderob och rensat lite bland kläderna, även bland Williams för små kläder som hans lill kusin Hampus ska få, så praktiskt att det bara skiljer 9 månader mellan dom! :)
Va även ute i fina vår solen och gick runt stan med William, mysigt. Nu längtar man grymt mkt till våren och sommaren!
Har ätit kalops med potatis precis och grabbarna är ute och går igen hihi.
William är så oerhört pratglad idag, allt är ba-bab-ba och lababa (lampa) så lekte hela familjen kurragömma innan middagen. Vi gömde oss och William leta, sen när han hitta oss, när vi hoppa fram och sa BUU, så skratta han så han höll på kikna nästan och sen iväg och leta igen, så söt!
Ikväll blir det Sveriges värsta bilförare och Lyxfällan för våran del, sedan sängen.

Åå vad jag saknar min stora, fina, mysiga gravidmage! Vill tiden ska gå fort så man kan ge ett syskon till William snart, hihi. Älskar känna sparkarna och livet där inne och bara mysa med den, se den växa för varje vecka. Men först, jobb och pengar ...

magen

magen

bakrund




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0