Torsdag kväll.

Idag har våran dag sett ut som såhär kan man säga:
Imorse var jag och William och handlade lite till Jimmys födelsedag imorgon, tårta och sånt annat gott ;)
Sen titta jag lite på Hey baberiba och fikade semla,
Dammsög lite och möblera om i badrummet, lagade lite mat.
Jag strök lite kläder från min garderob. inte helt klar med det dock men orkade inte allt.
Sedan badade vi William i diskhon för första gången och han älskade det haha.
Nu är Jimmy och tränar på BalanZe och jag sitter vid TVN med William och ska ge honom kvällsgröt strax innan han lägger sig vid 20.00, får inte glömma Sveriges Värsta Bilförare då, älskar't!

Imorgon är det som sakt Jimmys 22 års dag, Grattis vår älskling/pappa <3
På lördag kommer "lite" gäster hit på fika, ska bli trevligt! :)

Söndag ska vi även troligtvis äntligen få träffa min minsta syster-son, Williams minsta kusin Hampus (Drygt 1 månad gammal bara) kommer bli så bebissjuk hihi.

Nu ska jag ta hand om min kelsjuka son som klänger på mig vad datan hihi..
GRATTIS ÄLSKLING ÅTER IGEN, I LOVE YOU!! <3
Jag älskar dig mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0