Torsdag.

Idag var vi på Öppna Förskolan på förmiddagen i Skiftinge. William var lite rädd i början för det var rätt mkt barn och högt ljud där inne men efter en halvtimma ungefär släppte allt och han utforskade hela lokalen och några intressanta barn där, så ska försöka gå där nu varje tisdag och onsdag då det är små barns dagar där, roligare med barn i hans ålder. Många va äldre än han där idag. Men de va super trevligt, trevliga ledare och föräldrar. :)

Sedan när vi kom hem fick William lite lunch och sen kom min syster och mamma till Eskilstuna och hämtade upp mig så åkte vi till Tuna Park och gick där ungefär 5 timmar och shoppade och åt lunch bara vi tre, så himla kul och trevligt! Hittade en ansiktsmask bara, spara på sista pengarna är ett måste ju! Första gången jag var utan William och lämnade han hemma så pass länge med sin pappa.
Nu är jag helt slut, ska titta på Sveriges Värsta Bilförare snart och lägga mig på spikmattan innan jag lägger mig senare, somnade på den 2 gånger igår kväll haha, man blir så avslappnad och lugn.

Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0