Tisdag.

Igår var hela dagen full med saker! Handlade, åkte och titta på en lägenhet, städa, laga mat, färga håret, gick till vårdcentralen til psykologen och mm.
För övrigt gick det bra hos psykologen. Hon höll med mig om att det människorna höll på med var dåligt beteende. Så jag är ju inte helt tokig kan man säga :)
Fick bra tips där så jag känner mig starkare än någonsin, plus hon tyckte jag såg ut som en stark och självsäker tjej som är pratglad, och en super bra mamma till mitt barn man tackar och tar emot bara självklart!

Any way, Snart ska jag göra mig iordning för att åka till tuna park och handla lite saker till akvariumet här hemma och rensa det idag det ska ju också få vara snyggt och prydligt. :)
Sen ska jag även tvätta i tvättstugan 4-7 äntligen.

William är så duktig, han kan stå själv nu ganska länge en halv minut- en minut! Han har även fått 5 stora tänder nu och säger mamma och pappa, mamma älskar dig mest av allt i hela världen <3
Kom på igår, han har nästan aldrig varit sjuk. bara 2 små förkylningar på 10 månader! Han har fått sin mammas och pappas immunförsvar haha så skönt!

Stay tuned my friends, I will be back soon with more.

lill skrutten :)



pyret vår <3

en månad









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0