Städning på schemat!

Idag tog vi en promenad ut till Willy:s och handlade Up And Go blöjor faktiskt!! William brukar aldrig vilja ligga stilla numera när man byter blöja så vi testar Up and go nu då.
När vi kom hem blev det lite lunch för oss allihopa och sen tog jag tag i disken, städningen, dammsugningen och tvätta golven hihi, har inget emot att städa faktiskt, blir på bra humör konstigt nog fan.
Ska även ner och boka tvätt tid, till imorgon hoppas jag, strax har inte haft tvätt tider på typ 2 veckor kanske, fått tvätta hos mina föräldrar. Hatar det att dom snålar med bara 6 tvätt tider på en månad!!
Vankas även mat snart, fläskfilé och potatis, mums.
Vad händer annars då hmm, förutom att titta på Sveriges Värsta Bilförare och Mumien filmen idag förstås, så ska William stoppas i badet ikväll, han var för trött för det igår.
Annars bjuder inte starten på helgen något planerat faktiskt, vi tar det som det kommer :)

Skulle gärna vilja veta lite om er läsare, vart kommer ni ifrån och berätta lite om er själva kanske, alltid kul lära känna lite nya människor såklart som kanske förhoppningsvis också har barn :D


Kommentarer
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. Okej! Har funderat länge på vad jag ska göra med den. haha :D.



Lite snabbt om mig själv, angående ditt inlägg om "vilka vi läsare är".



Jag heter Mia, är 18år och bor i Borås.

Har två barn, William 2år och Marcus 1år.

Varit tillsammans med barnens pappa i 4år.

Jaaa, resten står i min blogg :).

Kram Mia

2011-03-31 @ 16:45:47
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0