Slut på onsdagen.

Idag kom min pappa och hälsade på oss med goda mackor och smarriga muffinsar, jag fick också en efterlängtad morgon rock av honom och min mamma, så underbart snällt! :D
Sen tog vi en promenad ut i fina solskenet allihopa, handlade lite till middagen på hemköp påvägen hem också.
Just nu tvättar jag igen i tvättstugan lite sånt jag missa tvätta igår bara. Nyss åt vi en god middag, hamburgare och pommes, mums! Just nu är Jimmy och William ute och går ensamma och jag har lite egentid och känner mig väldigt trött.
Ikväll blir det bara lite myspys vid TVn (hoppas på nån bra film/program går bara) som vanligt och ta det lugnt efter att min lilla fina prins gott och lagt sig. :)
Imorgon vet jag inte vad det blir för något faktiskt, blir en slappar dag hoppas jag, har haft så himla mkt att göra dom här dagarna så det inte är klokt.

Btw, vi fick ÄNTLIGEN en brödrost, nytt porslin, en ny kaffebryggare och en fin blomma med sött kort i söndags av Jimmys föräldrar som förlovningspresent, väldigt rart! ;)

Nu ska jag kolla vidare lite på jobb fronten, har sökt ETT jobb hitills på Kristina gården i Strängnäs (äldreboende.) Hoppas jag får nåt där, har ju erfarenhet från äldreboenden jag praktiserat på inom gymnasiet så hoppas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0