Sjukstugan.

Nu är både jag och William sjuka.
Jag åkte igår på halsont och snorighet och är allmänt trött och varm, dock utan feber iaf som tur är ... än.
Dålig nattsömn, William var orolig och hostig och jag irriterad på min onda hals.
Men men, idag ska vi iaf gå till babysimmet och hämta William sista sim märke och sätta på hans diplom på väggen, var ju på brunch igår i Stockholm så vi missade sista gången på babysimmet, men hade nog ändå inte kunnat gå för oss sjuklingar. William var hos farmor och farfar sen i lördags tills igår kväll, går inte bra ha en sjuk och gnällig bebis på restaurant, plus vi behövde sova ut en natt själva från denna jobbiga vecka.

William har iaf börjat äta nu och busa som vanligt, äntligen är han nästan frisk efter en vecka med hög feber, halsfluss och öron inflammation.

Har även funderingar på åka och köpa en rullgardin till sovrummet nu när det börjar bli så ljust på mornarna så kan ingen av oss 3 sova så bra. En vårjacka till Wille, nu när hans overall är på dok för liten, ska också försöka hittas idag, inte hittat nån bra ännu.

Nu ska jag inte sitta här hela dagen, fast jag gärna har lust, så ska jag göra mig iordning nu.
Kanske höres ikväll om jag orkar, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0