Sjuklig söndag.

Idag började dagen med att William vägrade äta välling eller gröt. Han brukar alltid äta en hel flaska välling och lite senare lite gröt ibland. Sen började han snora rejält och hosta mot lunch dags, då vi gjorde egen mat och han tog några skedar sen gick maten fet bort igen. Jag blev tveksam och vi verkligen skulle bada idag. Men Jimmy försäkra mig det inte var nån fara så vi gick dit iaf. Han var helt hysterisk när vi skulle klä på oss och gå hem sen, stor tjöt och var jätte varm i pannan. Kom hem, tog tempen på honom som visade närmare 38 grader, stackaren! Var bara kasta i han alvedonen som fanns kvar hemma, sen tog jag honom i vagnen ner till stan för köpa mera. Han slockna efter en stund som tur var, helt hängig och med blanka ögon. Fick med mig alvedon, som man stoppar upp i rumpan (ska verka bättre och är mkt lättare än flytande alvedon) och en ny tandkrämstub när jag ändå var där på apoteket.
Lill-killen sover än faktiskt, ska nog gå ut till Godisland nu, Jimmy är skyldig mig det för han åt upp alla ostbågar medans jag var borta på stan idag, buhu! :(

Mammas älskling <3
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0