Onsdag.

Idag ska vi iväg till Öppna Förskolan i Skiftinge hela familjen och testa på hur det är där, hoppas på bra :)
William älskar andra barn, särskilt små bebisar så ska bli kul se hur han reagerar på andra i hans ålder.
Senare idag har jag bokat tid i tvättstugan så blir tvätta lite och dammsuga lägenheten.

För övrigt så har jag spontan kollat Williams vikt på våran egna våg här hemma, den visade på runt närmare 10 kg!! Kan det stämma, nog för han äter 2 matburkar till lunch och middag och nästan 2 portioner gröt på kvällen, men nej, inte 2 hela kg på snart 3 månader väl? Haha stor kille isåfall, får kolla det i maj när han ska på 1 års kontrollen ;)

Nu ska jag göra mig iordning för att dra iväg till Öppna, hörs senare troligtvis sweeties! :)


Kommentarer
Postat av: Kimfride

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-07-07 @ 14:33:12
URL: http://kimfride.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0