Nothing To Worry About!

Fick en läkartid till William idag och det var ingen lunginflammation ir något annat farligt som jag var rädd för! Han hade bara väldigt mkt vax i ena örat och lite rosslig som sakt i lungorna, men inget annat kunde dom hitta. Så vi ska fortsätta som vanligt med Bricanyl medicinen och så ska han snart bli frisk :)
Han är redan bättre nu, busar och skrattar igen äntligen och lyckades få han äta en halv portion gröt nyligen, så glad!! Hoppas denna natt blir en bra natt iaf en bättre.
Ikväll blir det 99 saker man måste göra innan man dör på TV, sen sängen skulle jag tro och ta igen all förlorad sömn dom här 2 nätterna hihi.

Får se vad morgondagen bjuder på. Inte Öppna Förskolan skulle jag tro iaf tyvärr, men hoppas på torsdag verkligen för fredagar har dom stängt. Men men, nu ska jag ha mys med min familj, smell you tomarrow!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0