Lagom seg Lördag.

Dagen idag har varit ganska seg och slapp. Börja med disk och städ och sen gick vi ut och gick till en gunga och lät William gunga lite igen i härliga solskenet. Sen gick jag och handlade lite, blev tacos till middag faktiskt idag, mums! Sen gick vi ut igen fast denna gång till videobutiken och lånade en DVD, Farsan. Hoppas den är bra, ska se den när William lagt sig för natten.
Imorgon är sista babysim lektionen för oss, nånsin. Ska ju sluta bada och gå på Öppna istället för dom som missat det. Kan ju gå och bada själva på badhuset om vi skulle få lust till det, kan ju alla grepp i vattnet och så så är ju ingen fara. :)
I veckan annars blir det många planer, på måndag ska jag träffa en högstadie kompis, Lotta igen, tisdag troligtvis träffa en gammal barndomskompis som jag inte snackat med på flera år, men som jag nu träffat på igen i kassan på Ica i smedjan några gånger, så kul!! Snart fyller även William år, så ska köpa presenter när föräldrapenningen kommer in, kommer bli en gå bil bland annat.  ;)

Men men, nu ska jag ta nåt att ätaa, kanske ostbågar om man ska vara onyttig hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0