Kalas lördag :)

Idag var det kalas för Jimmy här hemma med lägenhten full av gäster, runt 11-12 pers, trevligt! :D
Jag passa på beställa en SUPER nice parfym från en postorder katalog Jimmys mamma prenumerar på, alla deras grejer luktar såå gott asså jag dör! Kosta 180 kronor annars 400, vilket kap.
Efter alla åkt hem åkte vi till Tuna Park och Jimmy handla för sitt presentkort han fick på Jack And Jones, hitta ett par snygga jeans brallor som åkte med hem :)

Nu gör älskling mat, fläskkotletter och potatis, mums! William leker med nån leksak han fick idag, och gråter samtidigt haha. Sen efter middagen ska vi gå till Godisland och köpa lördagsgodis och titta på Melo-festivalen och Spider man ikväll på TV ;)

Funderar på börja igen på BalanZe, gick där i 2 år innan graviditeten typ 5 dar i veckan. Man får ju så grymt snygg kropp av gymma! Får se om jag kan slänga fram 800 kronor bara sådär till startavgiften hmm..
Annars blir det ta tag i ridningen, får se vad jag väljer, båda e lika kul ju faktiskt.

Nu gråter William, måste nog lägga han en stund, power-nap you know!


Kommentarer
Postat av: Mammabea

SV: Okej! =) Det är alltid kul att lära känna nya unga mammor, stan kryllar av det men man känner ingen haha!



800 i startavgift!? Sjukt.. Finns de inget annat gym som bara ta månadsavgift:S

2011-03-13 @ 14:56:28
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0