Gråa Måndag.

Inatt var en sjujäkla natt! William snora så mkt att han snarkade HÖGT, ingen av oss kunde sova minst sakt då! Han vaknade ungefär varje - varannan timma hela natten och var gnällig. Jäkla förkylning! Men han har iaf ingen feber längre. Nu får man springa och torka snor hela tiden för han nyser stup i kvarten och hostar om vartannat stackaren. Hoppas han blir bättre till onsdag, för idag kunde vi självklart inte gå till Öppna Förskolan tyvärr. Snart ska jag möta upp Lotta på stan och ha en trevlig stund, va länge sen vi träffades nu, blir ju inte ofta när hon bor i Piteå. :)
Imorgon blir det iväg till mina föräldrar och tvätta i deras tvättstuga, våra tider är redan slut, vill ha egen tvättmaskin, eller ja vi har en men en som funkar vore inte fel.

Juste, på söndag ska vi till Stockholm på födelsedags brunch på ett värdshus med hela familjen och alla barn! Min syster fyller ju 40. Spännande, aldrig vart på brunch faktiskt. Men det låter ju lite flott iaf.

Nu ska jag snart väcka sonen och förhoppningsvis få i han lite lunch, han äter fortfarande dåligt tyvärr men de e inte lätt att vara sjuk förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0