Studenten & Skattepengar!

Förresten, min gamla klass tog studenten idag, är inte ett dugg avis... säger vi :(
Tänk, om inte jag blivit gravid hade jag också stått idag på det där flaket.
Men jag ångrar inte alls att mitt liv tog den här vändningen ändå, aldrig! :)
Men men, jag kommer aldrig att ta studenten iaf, men jag kommer väl sluta plugga nån gång framöver.

En annan sak som hänt idag är att jag fått tillbaka mina skattepengar!! Tjoho! 900 välbehövda spänn ner i plånkan bara sådär, inte illa!
Det förgyllde verkligen min dag kan jag säga :D

Jaja, just nu tvättar jag som sakt i tvättstugan till 10 ikväll, snart är det lägg dags för min lilla plutt och sen kolla på Jönssonligan på TV, hihi är ju bara så grymt roligt även efter 20 år 111 gånger varje år minst.

Imorgon ska vi åka tåg tidigt till Strängnäs och hoppas på jobbintervjun går bra och jag får ett jobb i sommar! Ska träffa Lotta när jag ändå är där och ta en fika, saknat dig gumman <3

Två SMÅ sötingar för ganska länge sen, dom är så stora nu Ebba & William :)
sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0