Nya Byxor!

Idag fick jag veta jag fått lite föräldrapenning (!!) Så jag rusade iväg till stan med min lilla familj när älsklingen kom hem från jobbet. Så först åt vi på Pasta Huiset, mums. Sen gick vi till apoteket och köpte den nya Ipren som ska vara snabbare sägs det, skulle kolla på Revaxör för mina vaxproppar i öronen också (who cares?) haha, iallafall sen gick vi vidare till Vero Moda men dom hade skit dåligt med jeans asså antingen för stora, för små eller fula! Så efter typ 30 min gav jag upp och vi gick vidare till H&M, DÄR hittade jag mina snyggingar på första försöket :D

Dom har hur mycket som helst att välja på, och det är snygga jeans faktiskt, trodde jag aldrig om H&M, brukar aldrig köpa jenas där. Nu låter jag som en snobb haha men det är jag fan i mig inte ;)
Rekomenderar att köpa jeans i det märket, och kosta bara 299 spänn dessutom!

Just nu tvättar jag i tvättstugan också, blä men sånt som måste göras! :(
Ska kasta sonen i sängen snart också, han e trött efter värmen idag.

Här är jeansen förresten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0