Nu Är Jag Tillbaka!

Nu så är jag tillbaka hemma igen! :)
Va riktigt skönt och avkopplande hos mina föräldrar. William busade som vanligt och hade jätte roligt med deras hund, dom lekte så fint tillsammans! Självklart glömde jag kameran hemma, vad sur jag blir :(
Men men sånt händer väl.
Jag insåg nyss att våtservetterna var nästan slut och William hade självklart kackat i blöjan, så de var bara springa snabbt ut til Ica nyss i härliga regnet!
Idag tog vi en sovmorgon till halv tio ungefär, sonen sov så dåligt hos mina föräldrar. Varmt och sen skulle vi ju dela på en 90 säng och han ligger ju aldrig stilla så han vakna varje timma och grät plus hans eksem blivit värre än värst nu så han klia sönder sig på i princip allt han kunde klia på...

Idag ska jag diska och städa lite här hemma och tvätta ikväll 7-10, behövs verkligen om man ser den enorma tvätthögen i badrummet. Imorgon bär det av mot Strängnäs igen tidigt för då ska jag på intervju om sommarvikarie på ett boende för utvecklingsstörda kan man säga, hoppas på det bästa! Då får jag jobba mellan 2 juli - 19 augusti kvällar och ibland helger. En inkomst till i sommar vore ju som sakt INTE helt fel!!

Men nu ska min busunge snart nattas för lite middagsvila och jag ska äta lunch och fortsätta göra ett arbete på datan till imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0