Måndag Igen.

I helgen har jag inte uppdaterat pågrund av att vi var ute på landet och sov över där.
Har metat också första gången på typ 2 år, grymt mysigt och fan vad det nappade må ni tro, stora jävla abborar!! :D
Va iväg på Ångans dag i Mariefred i lördags och kollade runt, William fick nya fina badbyxor nu till sommarens alla bad, och lite glass eftersom dagen var så himla varm.
Nu idag har vi bara varit till affären precis och handlat lite smått och ska nog bara städa lite idag har jag planerat.
 
Imorgon ska jag upp tidigt dock.
Runt 6 tiden tror jag, ska iväg på Introduktion i Strängnäs för mitt vikariejobb hela dagen, typ massa föreläsningar och sådär från 8-4, så lär ju komma hem skapligt runt 5 snåret.
Idag får jag veta vilka dagar och vilka tider jag ska jobba också, spännande! :)

Men nu ska busungen snart ha lite lunch och jag med för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0