Jag Älskar Dig Knäppunge!



Tänk att man kan bli helt tokig på dig ibland, man vill skrika och dra sig i håret (sånt hör till mammarollen har jag lärt mig hihi)
Du kan skrika, du har humör, du testar gränser och sätter våra öron och nerver på prov minsann, men ändå älskar jag dig så himla mycket! Du är min lilla ögonsten och mitt allt här i livet och jag skulle aldrig vilja byta ut dig mot något annat ens om jag kunde. Du får mig att skratta och lé i det lätta och svåra, när jag blir arg eller irriterad på dig skiner du bara upp och skrattar och jag kan inte låta bli att skratta jag också hur arg eller ledsen jag kan vara så får du mig alltid ur spår unge! Jag vet inte hur du gör, men du gör det bra och fortsätt så genom livet jag ska följa dig. Bästa stunderna är när du vill pussas och kramas och bara mysa,, då vet jag du har det bra och är nöjd mitt älskade barn.
Du är inte rädd för någonting nästan, du är alltid lika modig, rättfram och charmerande!
Varje gång vi möter nya människor så pratar dom med dig och du skiner upp och skrattar och du får massa beröm hur fin och orädd du är, det värmer en mammas hjärta att höra sånna saker! :')
Du kommer lyckas bra i livet, det bådar gott allt du visat än så länge och det ska bli en underbar resa i livet tillsammans med dig, och jag följer dig med spänning! :D

Jag älskar dig nu och föralltid William Nils Arne Törnqvist <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0